sikayetvar.com sitesi tarafından 400 binden fazla anket verisi değerlendirilerek elde edilen “Müşteri Deneyim Endeksi" ile Türkiye'de en iyi müşteri deneyimi yaşatan firmaları belirlemeyi amaçlayan A.C.E. Awards ödülleri sahiplerini buldu. Türksat Kablo geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da “dijital platform" kategorisinde “en iyi online şikâyet yönetimi"ni gerçekleştiren firma seçilerek birincilik ödülüne layık görüldü.
Gerçek müşteri şikâyetlerini baz alarak, 19 sektörde Türkiye'nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışma olan A.C.E Awards'da Türksat Kablo, müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar arasına girdi.
Türksat Kablo'nun A.C.E. Awards ödülü kazanmasıyla ilgili Mediacat dergisine demeç veren Genel Müdürümüz Cenk Şen, “müşteri şikâyetlerini, sadece çözülecek problemler olarak değil müşterilerimizin memnuniyetini sağlamada birer araç olarak görüyoruz" dedi.